loading...

субота, 8. октобар 2016.

Ispovest-Moje tajne seks fantazije...


Pozdrav svima.. Čitajući priče na internetu pomislila sam pa zašto ne bi i ja... nemam s kime podijeliti svoje tajne pa bar ovako mogu se ispovjediti. . Nemojte mi zamjeriti što nisam stručna u pisanju.. 
Inače sam u braku 2 godine.. to nam je oboma drugi brak.. inače sam prosječnog izgleda.. imam manje grudi i kako moj dragi kaže lijepu guzu.Radim u jednoj manjoj tvornici kao ranica. .imam uredni radno vrijeme i slobodne vikende. svoga muža Gorana sam upoznala kod svoje radne kolegice. Ja sam tada bila već 3 godine rastavljena i bila sam u vezi sa Markom u kojoj sam bila dosta nesretna jer nikad nije imao vremena za mene.. Goran je tada bio u fazi razvoda jer ga je žena varala. U šali smo rekli da bismo nas dvoje mogli negdje na kavu i tako smo počeli druženja. . Na početku jednom mjesečno a poslije skoro svaki vikend jer je on radio na terenu pa je bio vikendom kući. Bili smo prijatelji koji se povjeravaju jedno drugom,ali smo se počeli i zaljubljivati jedno u drugo. Znao je da sam u vezi sa Markom i postivao je to.. ipak jedne večeri kada me je dovezao pred stan poslije kave nisam mogla više izdržati i popustila sam..poljubili smo se i uživala sam u tome.. ništa posebno ali mi je jako godilo..htjela sam ga zvati u stan ali kćer mi je bila tamo pa smo se rastali za tu večer. Idući dan sam ga pozvala u stan jer kćer je otišla kod svoga oca.. došao je i poljubila sam ga odmah na vratima u rekla da smo sami.. Ljubili smo se i skida li jedno drugo..znala sam da varam dečka Marka ali sam željela Gorana već dugo. Zavoljela sam ga..neću da opisujem sada taj seks... jer iskreno sam se razočarala. Donekle u svemu.. nije me ni ljubio kako ja volim.. niti lizao...kurac mi je bio dosta dugačak ali i tanak i nije mi pružio zadovoljstvo koje sam imala sa Markom... ali zavoljela sam ga.. pošto Marko nikad nije imao vremena za mene. sve sam više bila sa Goranom i pored toga što me nije mogao seksualno zadovoljiti voljela sam ga sve više jer je uvijek imao vremena za mene iako je uglavnom samo vikendom dolazio.. Marku sam rekla da sam u vezi s njim i na neki način smo se razišli iako nismo nikada bas prekinuli.. prošla je godina dana kako sam sa Goranom. On je dolazio vikendom kući i bila sam sretna što ga ima. Seks je bio čest ali često razocaravajuci s moje strane. ali ni sam žena koja je ovisna o seksu pa mi to nije bio problem. Onda sam jednoga dana kod radne kolegice upoznala Vedrana. Na prvi pogled sam se najezila sva. Nije bio ljepotan iz snova ali u njegovim očima sam vidjela nešto posebno. Pričali smo i zabavljali se i kad sam trebala krenuti kući kolegica je predložila da me Vedran poveze na što je on odmah pristao.. povezan me kući. Cijelo vrijeme smo se gledali bez riječi. Kad me dovezao pred stan iz pristojnosti sam ga pozvala da udje. Ušli smo u stan .mislila sam da je kćer u stanu ali ona je ostavila poruku da je kod oca i da dolazi sutra. Bila sam malo napeta jer sam sama u stanu sa nepoznatim muškarcem koji me tako jako privlači. Nisam htjela varati Gorana. .ali... kad je on shvatio da smo sami pogledao me je tako da sam iskreno poželjela sve... prisla sam mu i doživjela najljepši poljubac u svome životu. .Ljubili smo se tako strasno da sam sva protrnula.. skidali smo se... ljubio me je svuda...raširio mi je noge na krevetu i onda mi pružio najljepši oralni orgazam sto sam doživjela. Drhtale sam sva .kako me samo jezikom obradivao. . Onda sam odlučila da mu vratim. Prisla sam njegovom kurcu I ostala oduševljena. Bio je solidno dugačak ali izrazito debel.. pušila sam ga i uživao je..ali ne dugo. Ušao je u mene i tada sam doživjela niz orgazama kakvih dugo oo već nisam... nije prošlo dugo. Jebao me je sve jače i počeo svrsavati po meni.. kako je to samo bilo predivno. Nisam mogla doći sebi od užitka koji mi je pružio. Znala sam da varam Gorana ali on mi nikad nije pružio takvo zadovoljstvo. . ... bio je to tek početak ...

1 коментар:

  1. Na sajtu PUSENJE KURCA ima ispovesti sportista kako im je ispusena kara, slika i video-klipova orala.

    Ako bi i tebi prijalo da ti se lepo izdudla, tamo ima opcija da se prijavis.

    ОдговориИзбриши