loading...

понедељак, 7. новембар 2016.

Ispovest-Istina o dobrom divljem seksu...


“Brze se nabijaj kurvetino!!!” – bio sam ostar.
Trebao mi je brzi ritam. Bio sam mnogo napaljen. Bez pogovora me je poslusala I pocela da mesa dupetom. Pritisak je poceo da raste. Kurac je bio spreman da eksplodira. Osetio sam kako sperma nadolazi iz muda. Ali I ona je to osetila, pa je zbog toga pocela nezno da mi pritiska perineum. Sve zna drolja, ko zna koliko je kurcina do sada imala.
Odjednom zgrabila me je jako za kolena I pocela da se ludacki nabija sve brze I jace. Shvatio sam da je blizu I uhvatio sam je obema rukama za guzove I poceo jos jace da je nabijam na kurcinu. Odjednom je pocela da se trese id a uzdise. Zvuci koji su dopiraliu iz njenih zacepljenih usta bili su nerazumljivi, ali sam cuo blagi vrisak. Osetio sam poplavu tecnosti koja mi se slivala niz butane u fotelju, dok su joj se noge grcile, a nokte je zabola duboko u moja kolena. Svrsavala je kao luda. Ali nije restajala da se nabija na kurac.
“Ustani I naguzi mi se ispred face.”
Zeleo sam da okusim te sokove. Zario sam glavu duboko u njeno medjunozje, a jezik jos dublje u mesnatu picku. Bila je preukusna. Okrenuo sam je I ustao iz fotelje. Gledao sam je pravo u oci. Krenuo sam polako da joj sk**am selotejp sa usta. Nije ni trepnula. Onda sam poceo da jo izvlacim gacice iz usta. Bile su potpuno mokre. Kada sam ih izvukao do kraja, uzela je dubok uzdah. Kao davljenik kada izbaci glavu iz vode. Uhvatio sam je sakom za vilicu. Perverzni strah u njenim ocima je zasijao. 
“Da li si spremna za pravo jebanje kurvetino” 
“Molim te…samo me jebi… molim te”
Gurnuo sam joj jezik u usta, dok sam je levom rukom udario dva puta jako po guzovima. Onda sam izvadio jezik I onom rukom kojom sam je drzao za vilicu, udario joj samar.
“Zelis jos?” – upitao sam je.
“Uvek…” – gledala me je ljuto. Ali svidja joj se. Opet sam joj gurnuo jezik duboko u usta.
“Klekni ispred mene I vezi mi ove gacice oko korena kurca. Stegni bas jako”
Glavic mi je u momentu postao jarko crven, a ceo kurac cvrst kao stena. Nabio sam joj ga u usta. Do grla bez prethodne najave. Nabijao sam joj glavu brzo I zestoko, a onda ga naglo izvadio iz njenih usta I dao joj sekund da udahne duboko. Onda sam joj ga pono srucio u grlo. Zgrabio sam je ponovo za viliocu I polako poceo da je podizem na gore. Namestio sa je tako da se naguzi u fotelji. Uhvatio sam je levom rukom za vrat, a desnom obuhvatio ispod stomaka. Glavu sam joj nabio dole u fotelju, a guzicu podigao u vis. Preda mnom se jako rasirise njeni guzovi I glava crne igracke iskoci u prvi plan. Bilo je vreme da je izvadim. Ucinio sam to lagano, da oseti svaki milimetar koji joj izlazi iz dupeta. Kada je skorz izasao preda mnom je ostala predivna rupica koja je molila da je jos vise rasirim. Bila je vec podmazana I potpuno spremna . Bas onako kako sam zeleo. Prineo sam nabreklu pulsirajucu kurcinu vlaznoj rupici I polako mpoceo da ga guram unutra. Kurva je zastenjala. Gurao sam ga polako da moze da oseti svaki centimetar. Kada sam dosao do prostora koji jos nije bio rasiren jer prsti I BP nisu mogli dotle da dopru, tiho je jauknula. Osetila je slatki bol koji je cekala. Kurac je usao do kraja, a ja sam legao celim telom preko nje, zarivajuci ga tako jos dublje. Ostao sam da lezim tako na njoj neki 20ak sekundi. Onda sam se uspravio, rukom je jako osamario po jednom I d**gom guzu I poceo polako da je jebem u dupe. Stenjala je u ritmu mojih ubadanja. A rupica se sve vise sirila. Bila je sjajno podmazana. Sa svakim pokretom osetio sam da se prostor, koji kurac ispuni, sve vise siri. Zato sam sve vise ubrzavao ritam. Posle nekoliko minuta jebao sam je divljacki. Kukovi su mi se pomerali napred nazad neverovatnom brzinom. Ona je vristala od zadovoljstva. Uhvatio sam je za levu ruku I namestio je na njenu picku, dajuci joj znak da pocne da drka klitoris. Palila se sve vise I vise. Plima vrhunca je opet nadolazila. Uskladili smo ritam I pokrete. Sve vise je pocela da mesa guzom. Ludeo sam od njenih pokreta. Kurva zna svoj posao. Kada je pocela da nabija prste u picku znao sam da je veoma blizu. Poceo sam sve jace I jace da je jebem u dupe. Krenula je da svrsava. Ja sam usporio ubadanje. Trzanje njenog tela pod naletom orgazma je toliko stiskalo njen uski cmar das am morao da taj pritisak da osetim na kurcu. To uvek volim da uradim. Osecate se kao da vam neka masina pokusava usisati kurac. 
Prestala je da se trza i samo je spustila glavu na fotelju I zatvorila oci. Pustio sam je da uziva nekoliko sekundi, a onda sam nastavio sporim ritmom da je jebem u dupe, mazeci joj nezno klitoris. Pokupio sam sokove sa njene picke I stavio joj prste u usta. Nie ni otvorila oci. Samo je uzela prste u usta I palacala jezikom oko njih. Izvukao sam kurac iz njenog cmara. Siroka rupa je zjapila I gledala u mene. Misici oko rupe su se pomerali grceci se I pokusvajuci da ponovo zatvore rupu. Zgrabio sam je pono za vrat I jos jace joj nabio glavu u fotelj, terajuci je tako da jos vise izbaci guzu u vis. Naglo sam joj ga stavio do jaja u picku. Bol je iznenadio. Vrisnula je. Zadrzao sam ga tako jedan sekund I onda ga naglo izvadio. Onda sam joj ga sjurio u dupe ponovo. Vrisnula je jos jace.Zadrzao sam ga opet jedan sekund I naglo ga izvukao. Poceo sam da menjam rupe. Ubacivao sam ga I vadio. Po sekund-dva u svakoj rupi. Ovo joj se bas svidelo. Bol je nestao. Jebao sam je tako nekoliko minuta, dok nisam osetio da dolazi trenuitak da svrsim. Nisam vise mogao da izdrzim. Izvukao sam kurac iz njenog dupeta I zgrabio je za kosu. Povukao sam je sa fotelje na pod I namestio da kleci ispred mene. Otvorila je usta, a ja sam sam joj do grla uterao kurcinu I poceo da je jebem u usta. Pumpao sam je zestoko u glavu. Onda sam ga izvadio I opkoracio joj facu. Nabio sam joj moj cmar da ga lize, dok sam ja desnom rukom zgrabio kurac I poceo divljacki dag a drkam. Osetila je da mi se orgazam priblizava I lizala mi je dupe sve brze I brze pokusavajuci da jezik ugura duboko u cmar. Sperma je krenula da nadolazi iz jaja. Brzo sam se odmakao od nje, namestajuci jednim pokretom njenu facu ispred kurca. Zgrabio sam desnom rukom kurac cvrsto ne dajuci semenu da odmah izleti, dok sam levom zgrabio njene gacice. Samo nekoliko stotinka kasnije istovremeno sam otpustio stisak ruke I stisak njenih gacica. Sperma je siknula jako. Prvi mlaz je udario u njenu gornju usnu, ali se od jacine mlaza odbio I zavrsio u njenoj kosi. Nisam mogao da drzim oci otvorene. Celo telo mi se treslo I sva krv mi se spustila u kurac. Osecao sam se kao da cu se onesvestiti. Prskao sam I prskao. Uzivao u orgazmu. Predivan osecaj. Trajalo je kao vecnost. 
Onda sam otvorio oci I ugledao nju. Faca joj je bila potpuno prekrivena mojim semenom. Sperma se slivala niz njeno lice na sise I butane. Kosa joj je bila skroz umazana. A ona se trudila da jezikom sto vise dohvati sperme oko usana. Bila je tako slatka. Gledala me je pravo u oci sa osmehom nevinog deteta. Bila je I vise nego zadovoljna. Kaziprstom sam skupljao spermu sa njenog lica I stavljao joj u usta. Lizala je prste, gutala seme I samo izgovarala ono srecno “Mmmmmm”.
“Znao sam da si kurvetina. Perverzna…”
“Sad sigurno znas”
Jos mi se vrtelo u glavi od svrsavanja. 
“Kako ti se svidelo?” - upitao sam.
“Bilo je…uh…ne znam…uh…fantasticno…Znala sam da ces biti odlican”
“Kako si znala”
“Intuicija”
“Znas li ti koliko ja cekam na ovo da se dogodi I koliko sam puta vezbao da budem spreman kad se dogodi.”
Samo se slatko nasmejala.
“Hocu da od danas budes samo moja. NE zelim d ate iko vise sem mene jebe. Samo ti I ja. I niko vise. Ja necu traziti d**gu picku. “
“Znas da to nece moci”
“Ne znam. Ne znam vise nista. Hocu samo tebe. Hocu da je moj kurac non stop u nekoj od tvojih rupa. Hocu da gutas moju spermu vise nego vodu”
“Nemoj da pretis ako neces to da ispunis”
“Mama ti znas da ja uvek ispunjavam svoja obecanja!”

1 коментар:

  1. Erotske ispovesti o seksu koje pisu sportisti i mnogi drugi:

    1. PUSENJE KURCA

    2. DRKANJE KURCA

    3. JEBANJE U GUZU

    4. NAJBOLJE EROTSKE PRICE

    A ako bi ti prijala akcija uzivo, kao svakom pravom muskarcu, prijava za seks je na prve 3 stranice.

    ОдговориИзбриши