loading...

уторак, 18. октобар 2016.

Ispovest-Seks sa taksistom...


Oduvjek su me lozili vozaci i taksisti iz nekog razloga, koji jos nisam uspjela da definisem. Nekako uvjek imam potrebu da ih blago I suptilno izazovem I da I'm stavim do znanja da bih voljela da se poigram sa njima. Jednom prilikom, jedan bas bas zgodan taksista mi je dao broj, kao da ga zovem kada ne mogu da dobijem taksi ali sto je bilo zacudjujuce, trazio je i on moj broj. Nije se javljao nekoliko mjeseci I ja sam gotovo zaboravila na njega. Do jedne noci.
Lezala sam u krevetu I bivala toliko napaljena da nisam znala sta cu od sebe. Bezuspjesno sam trazila nekoga da me kresne I bila na ivici odustajanja, do trenutka kada mi je telefon zavibrirao. Na ekranu se prikazalo da mi je stigla poruka od osobe memorisane pod imenom Taksista.
Trebalo mi je par trenutaka da se sjetim ko je u pitanju, ali ubrzo sam se sjetila i mojim licem se razvukao zlocesti osmjeh :)
Poruka koju mi je poslao je bila: "Da ti ne treba neka voznja? :)". Odmah sam pristala na igru I odgovorila mu :" Dragi, nisam bas sigurna da li ti si spreman za voznju koja meni treba sada".
Naravno, poceli smo da se dopisujemo u zavijenom obliku, tako da gotovo nismo pricali direktno o seksu, a sve smo se dogovorili. Rekao je da bi me pokupio za sat vremena :)
U tom trenutku sam bila prenapaljena. Obukla sam svoje seksi carape, tange I podvezice, neglize, i stikle, preko toga obukla mantil koji se spustao odmah do ispod guze, otkrivajuci moje carapice I podvezice. Cekala sam, puseci cigaru I razmisljajuci sta cemo raditi.
Poslao mi je poruku da je ispred I srce mi je zaigralo od srece. Izasla sam iz stana, a moje stikle su odjekivale hodnikom budeci usnule komsije. Kada sam izasla, zaputila sam se ka taksiju, koje me je cekalo ispred zgrade. Kako sam prilazila, vidjela sam zavodnicki napaljeni osmjeh na njegovom licu. Odmah sam znala da ce ovo biti dobra noc.
Usla sam na zadnje sjediste, I prekrstila noge. Mantil mi se zadigao, otkrivajuci da nosim podvezice ali I da ne nosim nista vise ispod osim donjeg vesa. Pogledao me je, nasmijao se zadovoljno, I krenuo da vozi.
Gledao me je u retrovizoru pohotno, I znala sam sta treba da radim.
Nastavak uskoro :)

Нема коментара:

Постави коментар