loading...

четвртак, 3. новембар 2016.

Ispovest-Ka*anje do bola...




Ležala sam gola u izgužvanoj postelji osluškujući zvuk tuša iz kupatila. U zraku se osjetio miris alkohola, dima cigareta i seksa.
Pokušavala sam se sjetiti svih detalja od prošle noći ali u tom trenutku to je izgledalo nemoguće. U glavi su mi se stalno vrtile četiri slike: stražnji izlaz restorana, automobil, most na kojem sjedim noću kada želim da budem sama i on na meni u mom krevetu.
Vrijeme između tih slika – totalno mutno.
Vrijeme prije prošle noći – materijal za dugo analiziranje.
Prvih dana na poslu, Danijel se ponašao poprilično zaštitnički; stalno me provjeravao jesam li ok, trebam li nešto i jesu li drugi ok prema meni. Nisam ga znala od prije ali zahvaljujući njemu sam dobila posao i zbog toga sam ga poštovala.
Ponekad bih uhvatila njegov pogled na sebi , smatrala sam da samo snima kako radim, što je normalno kada dođe novi radnik. Bio mi je šef.
Nakon dva tjedna, stvorili smo poprilično opušten prijateljski odnos i sve češće je dolazio kod mene pod izgovorom da me "provjeri", kaže šta ima da se odradi taj dan ili naprosto, ispriča neku glupost. Bez obzira na to, posao sam shvatala poprilično ozbiljno i držala sam se na distanci.
Prvi "trenutak" s njim desio se krajem prošlog mjeseca kada me nakon jebeno stresnog dana na poslu zagrlio u sobi za presvlačenje. Privukao me k sebi i smjestio glavu uz njegov vrat.
Iako kratko, mogao je na vratu da osjeti moj dah.

Te noći sam svršila pod tušem misleći na njega.
* * *
Stavio je obje ruke na moje obraze i poljubio me. 
Uzvratila sam. 
Obožavam način na koji me ljubi; ugura jezik u moja usta i na tren mi prekine dah.
Hajde, svuci se.. nemamo mnogo vremena.
Za par minuta bili smo u njegovom krevetu, goli. 
Ležala sam na njegovom ramenu i promatrala venu koja se iza uha spuštala preko vrata. Bila sam toliko koncentrisana da sam mogla osjetiti njegov puls.
Približila sam mu se i jezikom pokupila kapljicu znoja koja je klizila niz vrat prema ramenu. 
Nastavila sam da ga ljubim oslanjajući se na lakat. Provukao je ruku ispod mene i masirao mi guzu.
Imala sam osjećaj da mi tijelo gori, drhti.. istovremeno mi je bilo i vruće i hladno.
Kada bi me samo prstom dotakao – vreli sokovi bi potekli iz mene.
Znao je to.
Danijele, pusti me.. molim te! 
Sve što sam željela je da mu sjednem u krilo i nabijem se do kraja.

Nije dozvolio.
Neko vrijeme me gledao onako izmučenu a onda se digao, raširio mi noge i legao na mene tako da je bio u meni svega 2-3 milimetra.
Samo jedan moj trzaj i bio bi u meni ceo; prestao bi onaj odvratni pritisak u glavi i svo mučenje. Svršila bih iste sekunde, i on bi..
Gledao me ravno u oči i čekao. Ostala sam potpuno mirna.
Pogled mi je zastao na njegovim usnama. Nasmijao se i poljubio me.
Mala, ti si nemoguća.
Znam.
Izvukla sam se ispod njega i okrenula na bok. Zagrlio me i zaspala sam.
* * *
Samo još ovaj put, molim te.
Čvrsto sam je obgrlila oko struka i počela ljubiti po vratu, zavlačeći ruke ispod njene majice. 
Prstima sam je masirala po leđima prateći ritam njenih uzdaha. Blago je izvijala vrat povlačeći me do kreveta. Svukla sam majicu i nježno je odgurnula na krevet padajući pored nje.
Uživala sam gledajući kako joj se bradavice sve više oslikavaju ispod tanke bijele majice. Znala je da pronađe najstrastveniji dio mene i iskoristi ga kako bi se zadovoljila.
Baš u trenutku kada sam namjeravala da je skinem i poližem svaki dio njenog vrelog tijela, zvono vrata nas je vratilo u realnost.
Zbunjeno smo ustale i navukle na sebe šta je koja stigla. Izašla je da otvori a ja sam ostala u sobi pokušavajući se pribrati i izgledati koliko-toliko normalno.
Čula sam zvuk otvaranja vrata i Ivanin umiljati glas..
- Danijele, dušo.. već si doma.

Нема коментара:

Постави коментар