loading...

понедељак, 14. новембар 2016.

Ispovest-Napaljeni kao zivotinje...


Sa Jacom se družim već duže vrijeme. Desetak godina mlađa od mene, razvedena. Nikad je nisam pitala za razlog, kad sam je upoznala već je bila sama. Načula sam valjda da je zato što nisu imali djece. Nije ni bitno. Živjela je sama u malom stančiću. Ponekad bih otišla do nje na kafu da se same ispričamo. Nikad nisam čula da je imala nemu aferu na poslu a da je bila privlačna, jeste. Jednostavno odbija sve udvarače. Nikad joj nisam pričala da sa mužem imam sexualne izlete niti ona meni o svojim. Četrdeset godina, znala sam da joj treba muško i jednom sam je i upitala.
- Da draga, imam neku vezu.
Nisam mogla da povjerujem, rekla sam pričaj.
- Pa oženjen je i nije odavde.
- Slušam te, odkad, kako...
- Pa prije 5 godina kad sam išla na put u Zagreb. U povratku je bilo jako malo putnika a pri od Slavonskog Broda niko. Kolega mu je vozio a on je ušao u razgovor samnom. Jako prijatan, malo mlađi od mene. Nekako nenapadan, ugodan. Usput smo stali i popili kafu u usputnoj kafani zajedno sa njegovim kolegom. Pravi su tandem bili i jako mi se svidjeli.
Pažljivo sam slušala. 
- Slušam te draga baš si me zainteresovala.
- Ivan je opet sjeo da vozi a nas dvoje nastavili sa pričom na sjedištu malo dalje od vozača. Odmah mi je rekao da je oženjen a i ja njemu da sam razvedena. Zove se Dado i rekao mi je da čuva svoj brak što me je uistinu impresioniralo. A onda me je počeomaziti prvo po ruci a onda i dalje pa smo počeli da se ljubimo i mazimo. Ako vjerujes,nije bilo sexa tog puta. Razmijenili smo mobitele i obećali da ćemo se naći sljedeći put. I nismo slagali. Jako sam se lijepo osječala s njim i naravno ubrzo je završilo sexom. I od tada se viđamo svakih sedam do deset dana, onako kako mu dođe tura za Sarajevo.
- A ja mislila ti tako čedna. 
- Kakav je tvoj sexualni život.
- Pa znaš kako je. Brak, redovan sex. Zijo je dobar...
- Nikad nisi pomislila na nekog drugog.
Nisam mogla da je lažem. Nisam imala srca poslije njene ispovjesti.
- Ma nije da nisam. Iskreno, odkad mi je kupio veliki silikonac koji mi jako godi, nekako maštam o tako nečemu ali živom.
- Dado mi je pričao kako je Ivan jako obdaren ali nesmije mrdnuti od žene. A i jako je simpa, možda ga zavedeš.
- Daj, ne zezaj. Ako je i on mlađi onda nemam šansi, a i neznam kako bih.
- Nebudi luda. Pola firme slini za tvojim oblinama. Ivan jeste mlađi, mojih je godina, ali to ti je izazov. Reći ću da oba navrate kod mene na kafu a ti slučajno naiđi pa ako sjevnu iskrice...
Pristala sam na igru i nakon nekoliko dana mi je na poslu šapnula.
- Bite će kod mene oko šest, ti kao slučajno bahni malo poslije.
Nekako nisam znala šta me čeka pa nisam bila uzbuđena. Mužu sam rekla da idem kod Jasne i da ću se zadržati duže što je on jedva dočekao da mu ne smetam dok gleda utakmice. Naravno da sam obukla lijep veš i suknju malo iznad koljena, skladno mojim godinama. 
Pozvonila sam i s vrata se ponašala kao da je sama. Heeeeeej kako si stara, vidi što si lijepa i izljubila je a onda se kao iznenadila.
- Oh,izvini. Ja bez najave a ti imaš društvo. 
- Ma daj, ti nikad ne smetaš, ovo je moj Dado a ovo njegov kolega Ivan.
Upoznala nas je i sjela na dvosjed pored Dade a meni je jedino ostalo da preko puta sjednem na trosjed daljeod Ivana. Pričali smo koješta dok su se njih dvoje držali za rukei polako mazili po rukama. Zazvonio je njegov telefon i mi smo učutali dok je on svojoj dragoj objašnjavaokako se sprema za odmor u sobi hotela u Sarajevu. Dok je Ivan pričao njih dvoje su se ljubili a kad je završio oni su nastavili sa milovanjem i ljubljenjem kao da nas nema. Ja i Ivan smo pričali praveći se da nas ne dotiče njihova igra a doticala nas je svakako. Mene jeste to znam, a na njegovim hlačama sa vidjela kako raste izbočina dok je pogledao kako mu drug ljubi svoju dragu, zavlači ruku pod maicu ali i pod suknju. Ženski nagon nije izdržao, prekrižila sam nogetako da je suknja otišla malo gore i otkrila moje jake butine a grudi nisam morala isticati. Htjela ja ili ne one su se same isticale. Pogledah preko puta a Dado je već dobrano zadigao njenu suknju a njena ruka je trljala njegovo međunožje.
- Golupčići... progovori Ivan i nesvjesno mu ruka prođe preko vlastitog međunožja uz izvinjenje.
- Oprosti, ali ova njihova strast nemože a da ne ostavi dojam.
Neznam odkud mi snaga ali rekoh, eto sad si ga namjestio, a kroz glavu mi proletje Jasnina priča o njegovoj alatki. Odjednom sam željela da je vidim. Zraknuh prema njima a Jasna je već mazila Dadinu batinu izvađenu iz hlača. Nisam znala šta bih od sebe. Ivan je prefin i nije mi trebalo puno pameti da shvatim da neće ništa pokrenti sam a ja sam već balila u gaće pomišljajući na njegovu kurčinu. Nezna, stvarno neznam šta mi se okrenulo u glavi. Nekakav osječaj da sam starija, jača, zeznutija... Jednostavno sam se primakla Ivanu i spustila mu ruku na nogu. Gledala sam ga ravno u oči, malo pokrenula glavu prema njegovoj i zažmirila. Ili, ili... Nije bilo ili. Osjetila sam njegov dah na svojim usnama a onda i dodir a onda i njegov jezik u mojim ustima. Osjetila sam kako mi rukom raskopčava bluzu i zavlači ruke da dohvati moje nabrekle grudi. Otvorila sam oči a njegova druga ruka je prtljala po dugmadima na njegovim hlačama. To prepusti meni, šapnula sam a onda počela odkopčavati njegove hlače, polako i kurvanjski. Ljubio mi je vrat i skidao bluzu a ja sam već bila nadomak svog cilja i golih sisa. Ustao je a ja sam mu svlačila hlače i onda... Pred očima mi se ukaza prelijepa kurčina. Velika debela, pravilna, još ne sasvim podignuta tako da je sjajan glavić napola virio iz kožice. Pomazila sam mu velika jaja a drugom rukom svukla kožicu dole pa opet gore i onda ga stavila među moje velike sise. Pogledah preko puta a Jasna je već uveliko sjedila na dadinoj kurčini i lagano kretala svojom prekrasnom guzom. Uzela sam nabrekli glavić u usta. Jedva sam ga obuhvatala. Ustala sam i suknja je u trenu bila na podu a onda polako svukla čipkane gačice ispod kojih se ukazala obrijana pica sa malim trokkutićem iznad. Kako je lijepa porogovorio je a ruka mu je već bila na njoj a malo poslije i prst u njoj. Ljubili smo se i odjednom osjetih njegove snažne ruke na svojoj guzi a onda me je zadigao i nasjela sam na ono debelo meso koje je bilo čvrsto kao kamen. Spuštao me je polako dole a ja sam se osječala popunjenom kao nikad. Dizao me je i spuštao sve jače i jače nabijao a nakon nekog vremena samo spustio na trosjed i ponovo ušao u mene. Ne samo da je imao kurčinu nego je sa njom vladao u skladu s tim. Snažno me je jebavao vidjevši da ga primam bez problema. Ječala sam i začas svršila. Umirio se u meni i pustio me da odahnem a onda se ponovo počeo kretati u meni. Sve jače i jače. Zastao je začas i šapnuo mi. Gdje smijem? Šta, odgovorih pitanjem. Prskati... Gdej god želiš, rekoh. Nastavo je. Mješala sam vrištala, molila... a on se zabijao i zabijao. Uspjela sam vidjeti da Jasna i Dado odavno ležemazeći se poslije sexa a moj pastuv je još zabijao svoju kurčinu u moju pohotnicu bez namjere da uskoro svrši. Protresao meje još jedan orgazam ali poslije njega nije stao, samo je nastavio dok mu se znoj slivao niz čelo. Ne znam koliko je trajalo ali je bilo lijepo do bola i završilo je tako što se jako zabio u mene i ostao neki tren pa opet pa opet. Na svaki taj trzaj osjetila sam kako u mene upumpava vrelo sjeme i protresao me je još jedan snažan orgazam. Na kraju se svalio pored mene a ja sam ostala rasčerečenih nogu nemogavši se pomaknuti. Gledala sam u ono što me je dovelo do ludila a on se smanjivao kao da diše a zacakljeni glavić se uvlačio u kožicu. Nisam još došla sebi a osjetila sam kako mi neko dira užarenu picu. Pogledah dola a Jaca me je maramicom brisala dole. Samo je progovorila, upropastit ćete mi namještaj stoko razuzdana i nasmijala se. Mislila sam da je to kraj, ali je još jednom obrisala pa opet pa opet i to više nije bilo brisanje. Mazila mi je picu nježnim prstima i ljubila stomak pa sise. Ležala sam u čudu. Ivan je već bio kod Dade i vidjela sam kako nas gledaju i polako maze svoje opuštene batine. Njene usne su bile na mojim a sise se dodirivale. Nabrekle i lijepe. Osjetila sam kako joj jezik prodire u moja usta i počele smo se divljački ljubiti. Dirala mi je picu prstima a ni ja njoj nisam ostala dužna. Sagela sam se dole i ljubila joj prelijepu mirisnu picu. Neznam koliko smo se mazile ali trajalo je predugo. U zanosu više nismo ni obračale pažnju na njih dva. Svršavale smo ko kučke ne gedavši na sat a onda sam vidjela njih i dvojicu kako stoje pored nas mazeći nabrekle kurčeve. Klekle smo svaka pored svog, ona snažno pušeći Dadin a ja koliko sam mogla Ivanovu zvijer. Dado je prvi prsnuo po Jaci a na taj prizor Ivan je istresao svoje sokove po mom licu, sisama, ustima. Uzmimalo i ovog draga, rekle je i gurnula mi Dadin kurac u usta...
Kući sam došla u 23:30, moj muž je još gledao TV.
- Odoh spavati, treba nam sutra na posao...

Нема коментара:

Постави коментар