loading...

недеља, 4. децембар 2016.

ISPOVEST-Muski snovi...



Lezali smo neko vreme i pricali o zivotu slucajnosti naseg susreta.Pricala mi je kako je zelela da me odjebe jos posle prve vulgarne poruke ali valjda zato sto niko nikada nije bio toliko direktan prema njoj nesto joj nije dalo mira a meni je bilo jako drago sto me nije odjebala.Ustajem iz kreveta otvaram prozor da zapalim cigaretu uzivam u pogledu na njeno golo tjelo isprskano spermom.Ustaje lagano i staje pored mene lagano se naguzi preko prozora i trazi cigaretu ,od samog prizora moja kita pocinje da se dize.Palim joj cigaretu i polagano rukama mazim guzu spustam se prema, pickici polagano joj dodirujici usmine ispustam dim .Osetim njenu ruku na kurcu ,osetim kako mi noktima dodiruje jaja tako dobar osjecaj.Kaze mi "vidim neko je spreman za jos,hajdemo pod tus".Blago me drzeci za kurac vodi me do kupatila ulazimo i povecu tus kabinu,pusta vodu po nama ,pocinjem da je ljubim po vratu ,sisama bradavice su joj bile toliko oble jake i mora sam da ih grickam .Okrecem je prema zidu postavljam joj ruke iznad nje dok joj sapucem "imas tako slatko dupence i socnu picu da bih moga danima da ih ljubim" odgovorila mi je "radi mi sto god zelis".Poceo sam ludacki da joj ljubim dupe dok se voda slijevala ni guzove ,jako sam stiskao preslatku guzu.Naguzila se jos malo tako da joj je pickica prelepo ispala nazada razmakao sam joj rukama guzu i poceo da joj ljubim pickicu prvo usnama a onda jezikom da prodirem u nju.Cuo sam blage uzdahe i jecaje koje je ispustala to mi je govorilo da pogadjam ono sto zeli da joj radim.Nisam prestajao hteo sam skroz da je izludim.Povukla me je za mokru kosu stajao sam iza nje dok joj je moj vec dignuti kurac pritiskao guzu ja sam joj jako mjesio sise,progovorila je "hajdemo u krevet" izletila je pre mene.Kada sam usao u sobu lezala je na ledjima sa glavom blago prebacenom preko ivice kreveta znala je da tako najvise volim da mi se pusi kurcina.Stao sam iznad nje pocela je vrhom jezika da mi lize jaja ,a onda da ih sisa ,shvatio sam da je moju pricu iz poruka koje sam joj slao procitala vise puta.Lizala je moj kurac cijelo duzinom a onda samo glavic jezikom ,uvlacila je ga je do pola ,izludela me je skroz poceo sam polagano da je tucam u usta.Nokte mi je zarila u butine i sto sam vise ulazio u njena usta vise me je grebala ali nisam odustajao dok se nije zagrcnula rekla mi je" nemogu vise ovako zelim da mi ga stavis ".Prosao sam da druge strane kreveta podigao joj noge u zabio ceo kurac u nju blago je jauknula i pocela da hvata ritam kukovima kako sam prodirao u nju.Drzao sam joj sise rukam gnjecio bradavice i nastavio da se nabijam kao zivotinja.Saptao sam joj na uho"ti si nevidjeno dobra jebulja " ove reci kao da su u njoj probudile neku posebnu napaljenost rekla mi je hocu da me tucas od nazada .Stao sam pored samog kreveta ona mi se naguzila i uzela kurac u ruku stavila ga u vrelu pickicu i pocela da se sama nabija ,prijalo mi je jako a i njoj po tome kojom zestinom se nabijala na moj kurac.Uhvatio sam je za guzove i poceo silovito da je nabijam,cuo sam uzdahe jecaje i blago vristanje.Uhvatio sam je za kosu povukao prema sebi i rekao "jebuljo moja kako ti se dopada kada te jebem" izustila je "samo me jebi nemoj da stajes".Obozavam pricu tokom sex jos kada zena zna carobne rijeci pa prosto podivljam.Zeleo sam da mi jase na kurcu,legao sa a ona je shvatila sta zelim sama se namestila na njega i pocela da mrda kukovim,bio sam na sedmom nebu.Rekla mi je "lizi mi bradavice i jako me drzi za guzu tako volim" prvi put sam od nje cuo da nesto posebno voli.Sisao sam joj i lizao naizmjenicno sise a rukama sam stezao njenu guzu i navlacio je kurac koliko sam mogao ali ona je diktirala neki svoj tempo koji me je dovodio do ludila ,pickom mi je toliko stezala glavic i onda se nabijala do pola kurca nisam vise moga da izdrzim,"pazi svrsiscu ' rekao sam joj a ona kao da je to jedva cekala rekla mi je "svrsi u mene slobodno zelim da te osjetim".Nije ni uspjela da zavrsi rijec ja sam vec prskao u njoj .Legla je na mene dok joj je iz picke curila sperma po mojim jajima,slatko se smjeskala tada mi je rekla "nadam se da si zadovoljam sa svojom jebuljom,za mene je sve ovo nesto novo mozda pomalo pregrubo ali sam jako uzivala i zelim da mi radis sve sto ti zelis a mislim da cu i ja ubuduce imati svojih zelja.

Нема коментара:

Постави коментар