loading...

четвртак, 15. децембар 2016.

Ispovest-Sta mi se desilo u WC-u...


Ispricacu vam jednu pricu sta mi se desilo pre jedno 7 godina.
Naime,tada sam bila u srednjoj skoli,i nisam imala puno momaka u skoli,jer su u principu skolom vladale devojke :) 
U odeljenju je bio jedan Nikola,jedini simpatican momak u celoj skoli.
Sa njim sam bila kada sam dosla u tu skolu,i u medjuvremenu se on promangupirao jer opet,dosta devojaka,zeza se sa svakom,i svaku moze da zavlaci.
Medjutim u toj 3-oj godini srednje skole,nas dvoje opet stupimo u neku pricu i za pocetak smo sedeli jedno pored drugog u klupi.
Normalno smo funkcionisali,pricali,zezali se za vreme skole i tako to.
Imali smo jednog profesora kod koga bukvalno niko nije smeo da zucne,i tada smo imali obicaj da iscepamo jedan papir i da na njemu pisemo jedno drugom.
Snimim njega kako vadi papir i nesto pise,a pritom mi ne da da vidim.
Na papiru je pisalo "Jel zelis isto sto i ja?"
Pogledala sam ga zbunjeno,iako sam znala na sta misli. 
napisala sam mu " na sta konkretno mislis?"
Dobila sam odgovor " Da ga stavim u tvoju picu,to zelim,a znam da zelis i ti."
Nisam mu nista odgovorila,cas se zavrsio,i otisli smo napolje na veliki odmor.
Kada se odmor zavrsio,ulazio je sa drugarom jednim u skolu,krenula sam odmah iza njega,i sljapnula ga po guzi,on se okrenuo i nasmejao.
Scepala sam ga za ruku i povukla u wc.
malo mi je delovao zbunjeno.
Presla sam rukom preko njegovog penisa,i nista nisam osetila osim malise koji se skupio dole,presekao ga je moj odgovor onako uspaljen " Zelim da mi ga stavis" 
Tada sam osetila kako raste u gacama,i spustila se do njega,izvadila ga iz gaca,i pocela da ga lizem i oblizujem.
Stavljala sam glavic malo po malo u usta dok je on uspaljeno stenjao i uzivao.
Krenula sam sve dublje i dublje da ga gutam i da se davim u njemu,nije imao neku velicinu ali obim je bio savrsen.
Kada sam se uzivela u pusenje,vec je proslo 10ak min od pocetka casa a imali smo cas kod razredne,
Ustala sam i rekla da idemo na cas. Bio je smoren posle toga,ali smo isfolirali da je meni lose i da je on isao sa mnom do wc-a jer mi bas nije dobro.
Prosla je ta prica kod razredne. stavila sam glavu na sto,i krajickom oka vidim kako ga namesta,sto me je uspalilo bas.
Digla sam glavu videla da razredna ne gleda u nas,i uzela njegovu ruku i zavukla je u svoje gace da oseti koliko sam napaljena.
Kako je izvukao ruku,ustala sam i pitala razrednu da idem do wc-a,i da nikola ide sa mnom da mi pomogne. Pristala je razredna da idemo zajedno do wc-a. 
Kako smo dosli na vrata od muskog wc-a,nismo puno vremena gubili,odmah je zabio glavu u moje sise i poceo da me strasno ljubi,ubacio me u kabinu i nabio uz vrata i zavlacio njegove prste u moju previse mokru picu. Grubo me je okrenuo,i povukao helanke na dole,izvadio ga,i grubo ga ubacio u moju picu..
Pocela sam da stenjem,osetila sam svaki cm njegovog penisa u mojoj pici,bas sam uzivala u tome,poceo je sve grublje da me jebe,nabijao ga sve jace,stavio mi je ruku preko usta da se ne cujem mnogo. Navlacio me je u toj pozi jedno 10ak minuta,pitao me gde zelim da mi svrsi,rekla sam da je to njegova zelja,izvadio ga je napolje,i stavio me na wc solju,krenuo da ga drka lagano dok mi prica kako zeli da mi ispuni usta njegovom vrucom spermom. 
Isplazila sam jezik kao najveca drolja,i cekala njegove mlazove da me ispune usta,medjutim gurnuo mi je njegovu karu u usta i kenuo da pumpa,osetila sam kako mi mlazevi zalaze duboko u grlo,prijalo mi je previse,pa sam dodatno i pocela da mu pusim da iscedim svaku kap iz njega sto sam i uradila. 
I tako smo se posle vratili na cas, Imali smo posle jos par akcija,ali to cu vam ispricati sledeci put :)

Нема коментара:

Постави коментар