loading...

четвртак, 29. децембар 2016.

Ispovest-Pokidao me je kao...


Ovo je jedna od mojih prica koja mi se desila. Uvijek sam bila sklona muskarcima ne znam zasto ali uvijek je bilo tako. Dolazimo do junaka moje price a to je moj rodjak, dalji neki rodjak. Sasvim slucajno dok sam sjedio s njim u sobi on mi govori kako bi neku djevojku guzio i sta bi joj radio, ja mu govorim, ma daj me vjerujem ti, kaze on meni oces da ti pokazem i tada me je panika uhvatila i prekinula sam temu bilo mi je neugodno i strah ne znam sta moze da pomisli. I tako proslo je par dana ja opet kod njegovih kuci i na spratu u jednoj sobi kao neki bracni krevet tu sjedili pricali i tako u po price kao hrvimo se, hvata me on snaznim rukama vec osjecam trnce kroz sebe i kao dok se hrvimo on krene ono da odustane ja ga priblizim jos jace prema sebi i tako se nadjosmo u pozi on na meni, ja sam sva utrnula od srece i tako on gleda u mene i krene da me ljubi. Ljubi me po obrazima prvo i dolazi do usta pogleda meni jako me poljubi ugura mi jezik, meni je se vec tu digao do maksimuma. Poceo je da me dira ljubi. podigao mi je majicu i poceo da mi ljubi stomak polako, zatim prema gore do mojih sisica prvo ih dira rukama stipka a zatim ljubi, sisa ih i gricka ja samo sto svrsila nisam, moji snovi su postali java. I tako nastavili da se ljubimo, ja u tome svemu polako gurnem ruku u gace a dole prava zvijer, vidim da mu prija mmm ljubi on mene a ja diram njegovog polako ga navlacim gore dole i kad je postalo najinteresantnije, cujemo kako neko otvara vrata od tog sprata i brze bolje se pridignemo i ponsamo kao da nista nije bilo, to je bila njegova mama pita sta radimo, ja kazem nista, reko vruce vani pa tu kuliramo, cim je ona izasla, okrenu se on prema meni ufati me rukom za glavu i kaze od sad si samo moja i tako me snazno poljubi i ode. I tako od tada je on postao moj san moja stvarnost sve sto sam zamisljao u glavi bio je on. I naravno cekala sam drugu priliku kad cu moci biti sa njim sama. Tako jedne noci dok smo cuvali njegovog mladjeg brata i sestru pokazuje on meni neke slike svoje i kako pokazuje slike ono kao zagrli me daje mi signal mislim u sebi, to je to zeli me. Govori kako ode nesto na sprat da vidi zelim li ici s njim sve mi je bilo jasno. Naravno posla sam. Sada smo u drugoj sobi, spuzve su na podu tu je vec neko spavao, on lezi dole skinuo majicu vrata su zakljucana, tv je upaljen govori mi dodji dole sjedi pored mene da gledamo tv i naravno sjella sam pored njega. On poce da mi otkopcava hlace,dira me za moj kurac koji je vec na pola dignut, ja se okrenu prema njemu i on me poljubi i tako ljubimo se mi vidim njemu godi ja mu ponovo stavila ruku u njegove gace i njemu naravno tvrd mnogo. I dok se ljubimo ja govorim u sebi zelim to, zelim spavati s muskracem, zatim odjednom mu kazem jel me zelis jako? Kaze on da, zelim samo da si moja, zatim ga pitam zelis li da spavas sa mnom jesi siguran? Kaze da ti si moja beba, tako me jos jace privuce sebi poljubi i poceli smo se skidat skinuo je polako sve sa mene i ljubi me po stomaku po nogama i dok lezimo goli on na meni dodirujemo se kurcevima koji su dignuti i dok me ljubi, kaze zelis li da nam ugasim svijetlo neka gori samo tv da je romanticno? Meni je to bila dobra ideja, ugasi svijetlo i prilazi mi a kurac mi nabreko i tako leze pored mene i diram ja njegov kurac a on me ljubi po vratu zmarci prolaze kroz mene, osjecam da je to ono pravo, kazem mu zelim da ucinim nesto za njega i spustam se niz njegova prsa i lagano ga ljubim i tada po prvi put se susrecem sa njegovim kurcem, toliko mi je zelja bila oduvijek nekom da pusim i tako lagano jezikom prelazim preko glavica, on se opustio. Diram ga rukama za jaja i gutam ga cijelog i malo po malo ulazi mi do grla, poludila sam lizem ga, malo pljunem pa navlacim gore dole a u tome svemu i sebi drkam, osjecaj je izvanredan :$ lagano jezikom prelazim do njegovih jaja i gutam ih i laganim pokretom se vracam do kurca prelazim jezik oko glavica a drkam sebi, najljepsi osjecaj na svijetu definitivno :)
Vec par minuta tako ja njemu pusim on se primace meni i nako moja socna usta poljubi i kaze okreni mi se ljubavi s guza, ja naravno u istom trenutku okrenem se dignut mi kurac visi, krenu da me udara po guzama kaze cija je ovo guza? Odgovaram samo tvojaaaaaaa, jos par puta udari me guzi i spusti poce daje ljubi meni onako lijepo se osjecam, dira me za kurac i lagano siri jednom tukom guzu i jezikom dodiruje mi rupicu, ja sam pocela da se uvrcem kaze volis li ovo, reko volim daj lizi je jace. I tako poce da gura prst po prst lizuci je i pljujuci u nju i tako par minuta guranja prstiju i drkanja mog kurca priblizi se sa svojim ogromnim kurcem na moju guzu i navlaci ga a neda jos da ga rukom stavim. Spusta mi glavu prema dole guzu prema gore i lupa kurcem od rupicu, kaze malo ce da boli ali ljubavi strpi se i tako stavi glavic a meni se sve vise i vise dize moj kurac, osjecam da cu sama svrsiti od uzbudjena, i tako ugurao je glavic ali usko je ne ide, izvadi ga i pljune dva puta u nju i opet ga sta im vec dolazi do pola ja ne smijem se derati da nas ne cuje neko. Od uzbudjenja drzim se za krevet i govorim guraj bebo, tako ga navuce do jaja i drzi me za kukove poce da ubrzava sve jace i jace, nikad nisam imala bolji osjecaj u zivotu :$ 
Onako sva od uzbudenja mokra vadi ga iz mene, meni moj kurac i dalje tvrd okrece me na ledja i podize noge prema gore i ponovo ga gura i dira moj tvrdi kurac mmm i usao je opet do kraja poce da gure sve brze i spusta se dole prema meni, ljubi mi vrat i gura sve ja jace, poce da me ljubi, guraa mi jezik i dok me tako jebe i ljubi, ja dignula noge na njega i ukrstila ih. Krenu da gura sve jace, trnci me prolaze i sama svrsavam na sebe bez da sam se dirnula, grebem ga po ledjima i cvrsto grlim, kaze to bebice moja sad si prava curica :$
Meni je se vec spustio po meni sperma i po njemu i jebe me jako i kaze svrsit cu malena. Govorim mu da zelim u guzu da svrsi i odjednom sam osjetila da mi nesto puni guzu, osjecam sam vec kao pravo zensko, izvadi ga iz mene i poljubi me kaze, jeli ti bilo dobro? Reko zelim stalno da budem tvoja, poljubi me u celo kaze bit ces ne brini, obrisa spremu nekom krpom sa sebe i mene i dok brise meni cijedi iz guze ja diram prsticem, razmazujem :) Ugasi tv, kaze ovde ces prespavati, leze i jako me zagrli, nikad sretnija nisam bila...... nastavit ce se :)

Нема коментара:

Постави коментар