loading...

петак, 6. јануар 2017.

Ispovest-Kako seksati sto vise cura i...


Kao i svaki decak tad u to vreme sa 18godina sanjao sam i mastao da cu naci savrsenu stariju damu koja voli mladjeg decka da je jebe.Svako vece napaljen slao sam poruke na KCN Tv icekao poruku da mi se javi neka iz Bg-a dama.Medjutim savko vece mnogo laznjaka mi se javljalo a ostale su bile vise za sms/mms varijantu.Sve dok jednog toplog maja nije se javila Tanja.Kulturna dama 46godina iz Bg prestavila se poslala sliku.Mom uzbudjenju nije bilo kraja umalo sam od poruka svrsio u boxerice.Rekla mi je da je razvedena da trazi mladjeg decka za sex i upoznavanje da je jako perverzna sto me je privuklo odmah jer sam i sam takav..Obozavam razne perverzije.To vece sam drkao na njene poruke i slike nenormalno.Svrsio sam od velike napaljenosti obilno da sam se tresao pola sata posle toga koliko mi je super bilo.Nedugo posle toliko dop i njenog odlaska za Sloveniju ugovorili smo vidjanje kod mene na Banjici.Nikad necu zaboraviti prelepu zenu koja dolazi busom obucena u farke i majicu koja je ocrtavala njene povece sise.Upoznali smo se i zvanicno na satnici i krenuli ka stanu.Usput mi je rekla posto sam bio u sorcu da mi se ocrtava kita.To je bilo zbog velike napaljenosti zeleo sam da je jebem u prolazu zgrada.Usli smo u stan ponudio sam je picem pricali smo malo naravano na temu sexa sta smo probali do tada i koje fetise imamo.Onda je u jednom trenutku price ustala i rekla da ide do wc-a.Ja sam sedeo izvadio kitu i poceo da ga drkam.Ona je izasla u halterima i bruku ispod sisa.Pogledala me je i rekla:Pile dodji kod teta tanje ja cu ga lepo izdrkati.Imas lepu kitu.Krenuo sam ka njoj uhvatila me za kurac i povela u sobu.Poceli smo da se ljubimo ja sam je drzao za guzu a ona mi ga je drkala lagano.Skinuo sam maju boxerice i sorc su sami pali a ja sam joj poceo lizati bradavice i grickati.Videlo se da je pali jer mi ga je pocela drkati bas ubrzano da sam mislio da cu da svrsim.Onda sam poceo da lizem stomak da se spustam ka picki.Dosao sam do tangica pomerio ih u starnu a ispred mene je bila neobrijana prelepa dlakava picka.Poceo sam da lizem klitoris razmakao usmine i lizao sto sam bolje umeo.Pocela je da mi nabija lice u nju noge je satvila preko ramena uzivala je.Picka se cedila svo vreme.Uzdisala je i govorila mi lizi srce picku nije dugo lizana tako pohotno.Ja sam ga nadrkavao dok sam lizao.Ustao sam prisao joj sa kitom u ruci i rekao:Pusi droljo hocu da ga zadovoljis.Zbog tebe je krut.Uhavtila ga je rukom i pocela drkati uzivao sam kao nikad do tada Uzeo fon u ruke i poceo da snimam kako pusi.Rekla je da nema nista protiv da cemo gledati kasnije.Legao sam na ledja ona ga je gutala do kraja.Celih 19cm joj je ulazilo u grlo.Nastavila je ga drka i spustila se na moj cmar koji je pocela da lize uzivao sam toliko da je malo falilo da svrsim u tom trenutku.Tako napaljena rekla mi je:Nisam dolazila da bih ti ga popusila.Hocu da me jebes i svrsis u mene.Sela je na moj kurac rukom ga namestila u picku i pocela da se nabija.Glavu mi je spustila na vrat i pocela da me lize po njemu i ljubi sto me je dodatno napalilo.U tom zanosu rekao sam joj spusti malo guzu da te tucam celom duzinom kurca.Ucinila je to i napokon sam poceo da ga nabijam do kraja.Svaki ubog u picku terao je na vristanje a mene na ponos jer sam zadovoljavao prvu MILF.Toliko sam se napalio tim jebanjem da sam samo kratko rekao svrsicu.Ona mi je rekla nevadi ga iz picke sipaj u mene hocu sperme u njoj gladna sam.Kita od te recenice je pocela da ispusta spermu u nju.Svrsio sam mislio sam tada galon sperme.Ustala je polako sa kite dok joj se sperma slivala an butine poljubila me strasno i zahvalila se na predobrom tucanju.Zato sam i trazila mladog decka da me puni lepo.Mislila sam da cu te uciti ja necemu medjutim i sam si dovoljno perverzan.Navukla je tangice jer je tako isvrsavana u picku htela da ide gradom.Mene je to napalilo ustao sam i uhvatio za ruku odvukao u wc rekao da klekne i poceo sam da pisam po njoj.Malo usta malo po sisama.ona je prste gurala u vec umazanu dlakavu picku i ponovo dozivela orgazam.Nista nisam rekao samo sam ga istresao i otisao u krevet.Posle par minuta usla je u sobi zamolila je da je ispratim sagledala se poljubila me u glavic pa u usta i otisla.
Sa ovom predivnom zenom proveo sam godinu dana zivota zahvalan sam joj za sve i ovim putem sam zeleo da joj se oduzim.Ovo je samo delic onoga sto smo zajedno radili i prosli.Hvala ti TANJA!!!

1 коментар:

  1. Jao pamtim te televizije sa spotovima koje emituju poruke uglavnom usamljenih i perverznih tipova. Hit.

    Sad je novo vreme pa ako neki hoce da pojebe, i to besplatno, moze da pronadje prijavu ovde:

    < < JEBANJE U GUZU > >

    ОдговориИзбриши