loading...

уторак, 25. октобар 2016.

Ispovest-Mastanje o grupnjaku...


Nedelju dana nije bilo sexa i vec mi se dosta sperme nakupilo, spremne da eksplodira u mlazevima. Tempo zivota je takav da zena i ja uhvatimo sebe kako prodje po nedelju dana a da se posteno ne pojebemo. Dosao sam kuci sa posla a zena mi rece kako je danas masturbirala:
"Drkala sam klitoris i malo gurala prste u pickicu, ali kada sam stavila samo glavic vibratora u guzu, svrsila sam u sekundi uz ogromnu vlaznost!"
U kako me je samo prica popalila! Cesto zamisljam, voleo bi gledati kako je neki drugi kurac razbija. Znam da bi i ona, ali ne bi bila opustena i trebalo bi dobro isplanirati na koji nacin ubaciti jos jednu kitu u igru, neprimetno, a kada to krene, znam da posle ne bi bilo problema.
Cesto u poslednje vreme u toku sexa pricamo sta bi voleo ili bi volela. To vece smo se malo opustili i posvetili sebi. Istusirao sam se i go sam je cekao. Dosla je gola i ponela kremu. Masirala.mi je kurac tako dobro i znalacki da se ukrutio kao kamen, da bi ga tako u najvecoj snazi i zadovoljstvu halapljivo gurnula u usta i pocela lizati i pusiti. Kita mi je malo deblja sa vecim glavicem ali prosecne duzine malo zakrivljena. Tako joj je lepo klizio u ustima preko jezika, a usnama je povremeno zapinjala o ivicu glavica. Glavic mi je poprimio blago ljubicastu boju i kurac otvrdnuo kao stena. Prekinuh igru tu i postavih je na ledja da legne. Ljubio sam je po vratu pa silazio usnama i jezikom preko grudi, bradavica, stomaka sve do prepona. Ali nikako odmah preko pickice! Kruzio sam po unutrasnjosti butina, lizao tik iznad pickice ali ne i po usminama ili klitorisu. Uzdisala je i neizvesnost ju je ubijala. Povremeno bi presao jezikom preko cmara kada bi osetio kako se lagano izvije na svaki prelaz. Nisam je vise hteo muciti i poceh prvo vrhom jezika da joj dodirujem klitoris. Izdizala je kukove i uzdisala glasno, iz pickice.su cureli njeni sokovi, presao sam na usmine i lizao njenu vlaznost na sta je ona odgovorila zgrabeci me sa obe ruke za kosu i diktirajuci time moje pokrete glave. Dok se vlaznost izlivala iz nje prelivala se preko cmara pa sam prstom poceo da joj sirim rupicu u guzi. Osetih kako se vremenom lagano opustala tako da sam u jednom momentu uspeo staviti 2 prsta u guzu. Sada je vec bila jako popaljena i bilo je vreme da gurnem tvrdu kurcinu u njeno vrelo i vlazno medjunozje. Uzdahnula je jako i sex nam se pretvara u vatru. Do malopre smo je samo potpaljivali a sada smo spremni da sve zapalimo. Volim kada imamo vremena za ovako temeljnu predigru, jer onda sledi prava strast. Nabijao sam ga do kraja, a ona ga je sad osetila na zidovima vagine u punoj velicini. Izvijala se.u kukovima i nabijala i ona sto je vise mogla. Vikala je : "jebi me, volim kad me tako jebes!" Uh kako me to pali, samo sto nisam svrsio na ove reci. Brzo ga izvadih da promenimo pozu, a i da ja malo iskuliram jer zelim da ovo sto duze traje. Legao sam na ledja a ona je iz cucnja sela na njega. Volim da gledam kako njena ruka drzi moju kitu dok je namesta na ulaz svoje pickice, isto tako mi ne bi smetalo da vidim i kurac drugog coveka u toj ulozi. Misao me je jos vise popalila. Nabijala se jako i brzo, mesajuci guzom, preda mnom se odvijala slika kurca koji klizi u njenu pickicu presijavajuci se od vlaznosti i rupica cmara koja se blago otvara pod naletima kurcine. Rekoh joj:"uh kako zasluzujes jos jedan kurac i guzi!" Cini mi se da joj se svidela misao. Odgovorila je sa:"Mmmmm"
Sad sam definitivno odlepio! Okrenuo sam je na stomak, dok je lezala, zabijao sam joj kitu jako a ona je samo vikala da je jebem. Legla je na mene dok sam na ledjima i sela na kurac, tako da sam mogao da joj stavim prste u guzu dok je jebem. Ugurao sam joj dva prsta u guzu i naizmenicno sa svojim kurcem u pickici joj nabijao. Saputao sam joj na uvo:"sad zamisli da je umesto prstiju neki kurac kakav bi bio osecaj da ulazi u tebe, pa da se u dubini cese o moj kurac" zastenjala je:" Daaaaaaa!" i za par sekundi pocela nenormalno da se trese i svrsava uz pulsiranje cmara i vagine istovremeno. Izvadio sam ga i rekao joj: "sad cemo da te isprskamo" poceo sam da je prskam svuda po stomaku, grudima, bas je bilo sperme za dvojicu. Uzivala je u kupanju i nadam se zamisljajucu da je dva kurca zalivaju kao nagradu za odlicno primanje. Svidja joj se ideja da ubacimo u trojku muskarca, a moze i zenu. Do tada cemo se igrati mastanjem dok se situacija ne nametne, kako to samo sudbina zna da namesti.

Нема коментара:

Постави коментар