loading...

понедељак, 24. октобар 2016.

Ispovest-Penis,sladji od sladoleda...


E, kako je ona to dobro radila, lizala korijen kurca i trljala jaja, masirala. a pričali smo o tome. jer, gušila se pomalo pri prvom susretu u šumici. halapljivo ga je stavljala u usta. kaže gladna je bila, htjela ga je čim više i dublje....sad je bila prava pušačica, znala je kako ga dovest do ludila. Ona je majstorica zanata. Kad uspori izvuče maximum iz tebe. a ja sam bio na rubi da eksplodiram. samo se odmakla i rekla "daj kondom"...primila ga i natakla na kurac pomazila ga dvaput, zakoraknula namjestila na vrh pičke i nabila se do kraja. samo je lagano zastenjala i zatvorila oči, djelič sekunde zastala pa krenula žestoko se nabijati. suprug je došao iza nje, ona je usporila, da on može da ga namjesti i uđe...kad je ušao, njenoj sreči nije bilo kraja, vrtila je guzom ko prava vrtirepka. jbt islio sam da ču poluditi. jebena je Ona. jebena.
muž je trpao odpozadi, ja sam malo uspori, imala je dva unutra, vrdala se, mrdala, vrtila, stenjala, a sise su mi fino klepetale oko ustiju. umjesto da je držim z abokove i zabijam se u nju jakim pokretima ja sam lagano nabijao kurac, ona i muž su rigali vatru a ja sam pio mlijeko iz nejnih sisa, dudao, povlačio, grickao bradavice, uhhh kako su lijepe velike, uživao sam sa tom velikom četvorkom iznad svojih očiju hehe.
on je svršio a ona sva zajapurena, crvena nastavila dalje, povukao sam je za kosu unazad, liejpi plavi repić, skinuo sam mašnu, uhvatio kosu punom rukom držao čvrsto i počeo svoju seansu žestokog nabijanja. nakon nekoliko uboda okrenuo sam je, sad je ona dolje, nabijam se u nju tražim "najdublju" točku njene pičke, znam da skriva blago u njoj...nemože se tako. odlična je. haha.
onda se razdvajamo. ona okreče, diže mi guzu uzrak i ja sam ga sjurio ko nikad jebem je nabijam čupam i vučem za kosu milina kako je dobr at aguza kad je gledaš odozgo, kakve lijepe valove rade guzovi kad je udariš butinama, lijepi visoki valovi ko uzorane brazde. a moja jaja zvone li zvone, zvone na uzbunu, ubit če me ta njena pička i želja da je izjebem strašno. pomislim, oče li moć ženska hodat ako ovako nastavim? ma hoče...ona je od čelika haha
ipak, pada dolje uz vrisak, u horizontalu, izravnala se, i vrti guzom onako na trbuhu. jbt šta da radim, da mi je bar 25cm pa da osjetim dubinu haha. okreće se, stavljamo se na 69, ona ispod, trpam joj ga u usta, ona ždere, guta još je gladna, aj joj ližem pičku. i guzu, sftam. ima puno slien u mojim ustima. jezik ko da mi se produžio. veči je. od njenog mmmljanja sa kitom u ustima. jezik oče svu dolinu da poliže. pičku klitoris guzu svee. a nisam ni rekao, izbrijana je bial milina jedna. glatka ko rijetko koja. haha. volim kad jezik klizi. a i prst je klizio ka njenoj pici ali i guzi. htio bi malo uči u malu rupicu. zašto ne? nek se uči, nek probava. prije ili kasnije uči če kurac tamo di sad čvrsto stisne (dok razmišlja glavom) ..al kad primi kurac jednostavno joj se pogled zamuti, mozak prestane radii, samo pička i klitoris rade. al dobro je tako. volim JE takvu...došao je muž i kupatila. pa vi ste stvarno nevjerojatni...nikad vam dosta....ajde vrijeme je da se krene. šmrc....mora da se razdvajamo. ali ONA je nenadjebiva. nezamjenjiva. jedna. jedina.
neznam dal sam sve opisao...zaista...neke su mi stvari i u magli. jbt, jednostavno prestane mozak d aradi dok sam sa NJOM. nemogu pamtiti dok se jebemo. haha. nastavak slijedi.

Нема коментара:

Постави коментар