loading...

среда, 9. новембар 2016.

Isdpovest-Sex iza zgrade,noge su mi drhtale...


Ćao svima. Moje ima je Sneža i ovde sam da bih vam pričala o mojim dogodovštinama kako kao mlade devojke tako i kao sada zrele žene. Oduvek sam volela seks i vrlo rado pristajala na odnose sa momcima kojih je hvala bogu bilo uvek. Kako sam poreklom iz jednog manjeg mesta brzo shvatite da vas reputacija prestiže i da svi znaju ko ste i kakvi ste ali sami birate da li to utiče na vas ili ne. Na mene nikako nije. S' obzirom na to da sam se rano udala, sa svega 19, možete i da pretpostavite da je više momaka došlo posle udaje nego li pre, ali život je čudan, zar ne? Za prvo obraćanje ukratko ću vam opisati moj prvi susret sa muškim polnim organom uživo. To je bilo jako davno, kada sam imala svega 18 i bila mladjani devojčurak radoznao novih stvari. Bilo je leto i tada sam već bila svesna da moj izgled i vrcava priroda privlači poglede suprotnog pola. Kao što rekoh, odrastala sam u maloj sredini pa priče ubrzo stignu do vas. Znala sam da me momci žele, ali meni je zapao jedan malo stariji čika. Bio je prijatelj sa mojima i kako to već biva kad god ima šta da se radi svi su išli jedni kod drugih da pomažu. Taj čovek je tada imao 35 godina i u tim prilikama je stalno dolazio kod nas. Mama me je taj dan zadužila da im odnesem ručak i ja sam otišla tamo pri tome na sebi noseći moju lepršavu letnju haljinicu koja je davala slobodu mojim nabujalim mladim grudima i dovoljno otkrivala moje tada savršene noge. Primetila sam naravno kako me je gledao i kada sam mu prišla šapnula sam mu da želim da ga vidim u obližnjem šumarku. On je već znao o čemu se radi, a kada sam ja pošla (tata je mislio kući) on je se posle par minuta izgovorio ostalima da mora da ode na kratko i krenuo zamnom. Nisam se osvrtala, ali sam osećala da mi se približava, i čim smo zašli malo dalje od ostalih uhatio me je otpozadi i rekao "Mala znaš li šta tražiš?", ja sam odgovorila da znam na šta me je upitao da li sam sigurna. Kada sam potvrdila odmah me je poljubio, sve je strujalo kroz mene, a onda mi je zavukao ruku ispod haljine. Bila sam ovlažila u sekundi toliko da su gaćice bile skroz mokre. To ga je dodatno uzbudilo i čim sam spustila ruku na njegovo medjunožje osetila sam da mu se već ukrutio. Od silnog uzbudjenje nije više oklevao, položio me na zemlju, digao noge i skinuo gaćice, više ništa nismo ni pričali. Skinuo je pantalone i njegov prilično veliki, to sada mogu da kažem, kurac je izleteo. Drhtala sam što od straha od nepoznatog, što od uzbudjenja kada mi ga je stavio. Zabolelo je vraški da sam vrisnula, ali mi je stavio ruku na usta valjda da ne bi čuli ostali šta se dešava. Nije bio nežan ni malo, jebao me je brzo, a u meni se smenjivala jaka bol i slast od tog osećaja. Posle nekoliko minuta ga je izvadio i osetila sam vrelu tečnost po stomaku. Odmah se ustao i da svoju majicu da se obrišem i rekao da bežim kući. To sam i uradila, a takav prvi seks u životu je u mnogome uticao na mene, moj e izbore kasnije i moj čudan ukus. Ovo je samo uvodna priča sa mnogo preskočenih detalja. Tek ću vam pisati o raznim stvarima, a vi možete u komentarima ostavljati pitanja šta vas sve zanima. Do sledećeg pisanja Ćao.

Нема коментара:

Постави коментар