loading...

недеља, 25. децембар 2016.

Ispovest-Istina o losem seksu...



Odlučila sam na ovaj način podijeliti svoja iskustva radi svih onih koji imaju slične afinitete,ali nemaju hrabrosti provati.
Da bi razumjeli odnos koji imamo ja i moj suprug,moram se vratiti 5 god u nazad.
Događaji su istiniti,imena izmišljena.
Imala sam tada 38 godina,12 godina braka je bilo iza nas,dvoje djece.Oboje zaposleni,muž i previše,sve naoko u redu,osim što smo nas dvoje postali potpuni stranci.Komunikacija nam je bila sve lošija,a sex se sveo na jednom mjesečno.Znala sam da nešto nije u redu,više puta sam provala razgovarati sa njime,ali njegov odgovor je bio :imam previše posla,umoran sam i što misliš da je drugim parovima bolje".
Sumnjala sam da ima drugu,pa sam mu znala gledati u mobitel,ali nisam ništa našla.
U 12 god braka i dvije hodanja prije,nikada ga nisam prevarila,imala sam prilika i otvorenih ponuda,ali nisam htjela.Voljela sam ga,a opet željela sam se osjetiti poželjnom i da nekog zanimam.
Tu svoju želju počela sam nadoknađivati koketirajući sa jednin kolegom sa posla.Bio je dvije god mlađi od mene,jako zgodan,isto u braku ,zvao se Marko.Bio mi je dovoljan njegov kompliment na moj izgled,pa da odem veselija doma.Zvao me par puta na piće iza posla,ali sam odbijala,nisam se htjela dovesti u neku situaciju zbog koje bi poslje žalila.
Jedne subote,muž je otišao sa djecom kod svojih na selo,a ja sam ostala jer sam morala raditi.
Taj dan na poslu Marko me opet pitao"pa kolegice hoćemo li mi više na kavu" ,rekla sam mu:"pa mogli bi danas" ,ni sama nisam znala kako sam pristala.On mi kaže da mu je danas malo nezgodno,jedino popodne oko 7.Pristala sam i dogovorili kafić gdje ćemo se naći.
To popodne sam bila zbunjena,čak sam mu mislila poslati poruku da sam spriječena.
Onda sam odlučila da ipak idem,a mužu ću reći da sam bila u šopingu i naletila na prijatelja iz srednje pa završili na piću.
Počela sam birati odječu,htjela sam izgledati sexy,ali ne previše.
Na kraju sam stavila na sebe crnu usku pletenu haljinu,malo iznad koljena,koja mi je ocrtavala obrise tijela,crne čizme ispod koljena i najlonke boje kože.Rublje je bilo isto crno kao i kaput.
Pošto nisam imala auto mislila sam krenuti pješke,kafić je možda 15 minuta hoda od mog stana,kada Marko zove i pita hoće li proći uz mene i pokupiti me.
Pristajem,ubrzo stiže poruka"dole sam aj",ta poruka kao da me vraća u stvarnost pa pomislih,što ja to radim?Ma nema veze,idemo sami na piće,rekla sam sebi.
Sjedam u auto,Marko me dočekao sa onim svojim osmjehom i ubzo smo sjedili u kafiću i pili piće.Marko je bio izuzetno simpatičan i drag i poslje drugog pića njegovi komplimenti su postali malo direktniji,a pogled mu se sve više zadržavao na mojim nogama koje je haljina otkrivala.
To mi je imponiralo,da me neko gleda tako,da hvali moj izgled.
Bila sam svjesna da ga želim,a znala sam da i on želi mene.
Oko 9 smo izašli iz kafića i sjeli u auto,malo sam bila i pod utjecajem alkohola,jer inaće ne pijem.Dočim smo krenuli njegova ruka se spustila na moje koljeno.Šutila sam,zatvorila sam oči.Ruka mu je polako klizala po mojim najlonkama od koljena do pola butina i dalje smo šutili,samo sam primjetila da ne vozi prema mome stanu.
Ubrzo smo se našli na jednom prilično skrovitom mjestu.Ugasio je auto okrenuo sa prema meni i poljubio me,u poćetku nježno 
a onda sve strastvenije,uzvračala sam mu poljubce,prolazila mu prstima po kosi,njegova ljeva ruka mi je širila noge i penjala se prema mojim gačicama.Kada me uhvatio dole samo sam uzdahnula,masirao mi ju je preko gačica i najlonki,a ja sam se polako gubila.Spustio je siceve i legao na mene,obuhvatila sam ga nogama i osjetila njegovu erekciju.Još smo oboje bili u odječi.Ljubio me po vratu i mjesio mi sise,dok smo se ritmički pomicali.
Šapnula sam mu "želim te" ,a on meni"ja tebe od kad sam te upoznao"to su bile prve riječi śto smo progovorili od kafića.
Počela sam mu petljati oko šlica i izvadila kurac,navlačila sam mu ga rukom i promucala:"daj mi ga odma Marko,ne mogu više",podigao mi je noge na ramena ,povukla sam najlonke i gačice naniže,i kurac usmjerila na otvor moje mačkice.
Nabio mi ga je jednim pokretom,držao me za noge i ulazio sve brže i brže,stenjala sam i pokušavala pratiti njegiv ritam,osjetila sam da ću brzo svršiti ,tako je i bilo,stresao ne jak orgazam,popračen krikom koji sam ispustila.Spadam u one koje se stisnu dole kada svrše,pa sam ga odgurnula od sebe,shvatio je što je i prebacio se na svoj sic.Gledao me dok je dirao kurac,ja sam ga zagrlila,noge si mi se tresle.Rekao je :' kako si dobra,živa si vatra,svi muški u firmi se pale na tebe",kako glupo zvučalo,tada sam to volila čuti.Gledala sam kako ga drka i njegovu ruku zamjenila svojom,opet smo se ljubili."Puši mi ga,molim te" rekao je,nije me trebao nagovarati i sama sam to htjela.Pušila sam mu ga i drkala istovremeno,držao me za glavu i nabijao se u moja usta,po njegovim uzdisajima sam znala da neće dugo,tada se nabio jače i zastenjao,osjetila sam kako se prazni u moja usta.Zadržala sam mu ga ustima dok mu nije počeo padati,a onda sam ga pažljivo izvadila da sperma ne iscuri,otvorila vrata i ispljunula.
Tada smo popravili odječu,otvorili prozore i zapalili cigaretu zagrljeni.Rekla sam mu da sam ja sama ovaj vikend,ali kako će se on opravdati doma."Ne brini,ponekad se nađem subotom sa društvom,pa do ponoći znamo ostati,a sada još nije niti 10",nasmijali smo se i počeli opet ljubiti i bacili se jedno na drugo.Ovaj puta smo skinuli sve sa sebe,prebacili se na stražnje sjedalo gdje sam ga zajahala,ovaj puta smo svršili istovremeno,kada sam se počela grčiti samo me pitao " mogu li u tebe","možeš"rekla sam.
Obukli smo se i odvezao me kući.Narednih dva mjeseca jebali smo se kada smo god mogli,na svim mogućim mjestima,a onda sam odlučila da dalje tako ne ide i sve sam ispričala mužu.Njegova reakcija i ono što je usljedilo nakon toga u nastavku.

Нема коментара:

Постави коментар