loading...

понедељак, 26. децембар 2016.

Ispovest-Kako sam platio kiriju gazdarici Maji...


Zverao sam u njen dekolte i savrsene sise, a u mom sorcu kurac je poceo da se budi.

Kada je skinula sandalice na moje opste iznenadjenje prebaci jednu nogu na moje koleno pokazujuci mi savrseno lepo stopalo i kroz slihtarski osmah zapita ,,Moze masaza, ubise me noge od stikli,,
Naravno, zbunjeno odgovorim i pocnem da joj masiram stopalo, jednu nogu pa drugu.
Polako je moja masaza sve vise licila na mazenje njenih nogu, je*am sa stopala presao na listove. Nije se bunila, sta vise zazmurila je i uzivala. Nakon nekih 15-ak minuta sam ustao i stao iza nje i poceo da joj mazim ramena. MMMMM zastenja vrlo tiho, pogleda me onako zabacivsi glavu pozadi, spustio sam se dole i poljubio je nezno. Prihvatila je poljubac, a onda je i ona ustala sa stolice i poceli smo divlje da se ljubimo.
Ljubio sam joj vrat, mazio ramena, spustao ruke na njene butine, zavlacio ih ispod haljinice i mazio savrseno dupence. Uzivali smo oboje, havatala me je za dupe i navlacila na sebe. U trenutku je stala, uhvatila me je za ruku, ,,Dodji,, rece i povuce me ka magacinu. Usli smo u magacin naslonila se nakancelarijski sto koji je bio tu i povukla me na sebe. Ljubio sam je divlje, zevukao sam ruku ispod njene haljinice i mazio joj pickicu preko vec vlaznih tangica. Nije mi ostala duzna zavukla je ruku u moju trenerku i mazila mi jaja preko uskih bokserica. Ljubeci joj vrat skinuo sam jednu, pa i drugu bretelicu njene haljine i pojavio se prizor o kom sam mastao toliko dugo, cipkani brus je drzao dve savrsene lopte. Odmah sam usne spustio sa vrata na njene sise, gnjecio ih i ljubio dok je ona uzivala zabacujuci glavu pozadi i tiho uzdisuci.
Polako sam joj skinuo haljinicu, pa brus, ostala je samo u tangicama, kakav je to bio prizor mmm...
Odgurnula me je od sebe, pomerila se od stola i gurnula mene na njeno mesto. Brzo mi je skinula majicu i trenerku, ostao sam samo u boksericama na kojima se ocrtavao moj podignuti kurac. MMMMMM mrmljala je Maja dok je rukom mazila moj kurac od nekih 18-19 cm. pocela je da mi ljubi vrat, pa grudi, pa preko stomaka, polako mi je spustila bokserice i izleteo je tacno pred njena usta. Uzela ga je u ruku i polako prodrkala, onda je par puta liznula glavic i konacno ga stavila u usta. Kako je smo lepo pusila, stenjao sam od zadovoljstva. Pomerio sam se i pridigao je i postavio na onaj isti sto na kom sam ja bio pre samo pa*ekundi. Brzo sam joj skinuo gacice, kako je imala lepu i slatku obrijanu ribicu mmm. Legla je na sto i rasirila noge, poceo sam da joj lizem pickicu, kako je smo uzivala, uvijala se, mrmljala stenjala dok mi je nabijala glavu na nju. U jednom trenutku Maja je zastenjala, Tucaj me, odmah...mmmm... daj ga.... Podigao sam se i i privukao njeno slatko dupence na ivicu stola, par puta sam kurcem presao preko njene mokre pickice, stenjala je daj ga, dajjjjjj.... Namestio sam glavic i polako usao, milimetar po milimetar, skroz dok nije osetila moja jaja na njenom dupencetu. AAAHHhhh oteo joj se uzdah zadovoljstva, a ja sam poceo polako da je jebem.Podigao sam njene duge noge na moja ramena, obgrlio joj butine jednom rukom dok sam drugom drzao njenu sisu, jebao sam je sve brze i brze, a ona je sve vise uzivala uz konstantno dahtnje to,to, daj ga dajjj... Izvadio sam ga iz njene otvorene pickice, kako je bila vrela mmmm, seo sam na stolicu, a Maja je zavodljivo sisla sa stola i klekla ispred mene. Pocela je opet da mi pusi, ruke je koristila da mi mazi jaja, a onda je ustala, opkoracila me je i nabila se zestoko... MMMM kako smo uzivali oboje mokri od znoja i dahtali dok se divlje nabijala i stenjala, ,, tucaj me, dajjj...,,svrsavala je divlje, osecao sam kako joj se picka steze oko mog kurca.
Nabila se do kraja, i povukla moju glavu na svoje sise, ljubio sam ih i gnjecio, kako su samo velike i lepe, cvrsteeee... ahhh Maja je ponovo pocela da se nabija, osecao sam da se blizim kraju, zavukao sam ruke ispod njenih butina uhvatio je za dupe i ustao zajedno sa njom nabijenom na moj kurac. podizao sam je i spustao na njega, obgrlilaa me je rukama, a noge je prekrstila na mom dupetu. Znala je da se blizi kraj ove avanture, i kroz dahtanje mi rekla ,,Ocu da me prskas...,, Nabio sam ga jos par puta, izvadio ga i spustio Maju na plocice, klecala je ispred mene, malo sam cucnuo i stavio ga izmedju njenih sisa, stegla ih je i pocela da mi ga drka sisama...Gledala me je pravo u oci, a vrela sperma je krenula da kulja iz mojih jaja pravo na njene sise i lice, dahtao sam kao manijak, ne znam kada sam izbacio vise sperme nego tada . Maja uze moj kurac u ruku, i obliza ostatke sperme sa njega, dok je drugom rukom razmazala spermu sa svog lica i sisa. Smejala se i ustala, kako je bila lepa onako gola i zadovoljna. Obrisala se maramicama, cutali smo i smeskali se oboje. Navukla je haljinicu i brus, a gacicama me je pogodila u glavu i rce ,,Suvenir,,pridje mi inezno me poljubi u obraz. Navuce iste one sandalice koje joj isticu noge pokupi pare po koje je dosla i krenu kuci, a ja kao mali pacov ostajem sam u ovoj rupi. Dosla je do vrata, otkljucala ih i pre nego sto je izasla jednom rukom podize haljinicu pokaza ono prelepo dupence, drugom rukom se lupi po njemu i rece ,,Moze ovo u sledecoj smeni,, Nasmesi se, namignu i ode kuci.
Naravno da sam se vec nakon par dana sam javio za nocnu smenu.


Нема коментара:

Постави коментар